|
||||||||
De TBM Service Desk; 24x7 bereikbaarheid voor onze klanten! De TBM Groep beschikt over een interactief communicatieplatform met haar opdrachtgevers, de TBM Service Desk. Onze opdrachtgevers zijn daarbij uitdrukkelijk zelf aan zet! Voordeel is een gegarandeerde bereikbaarheid, nooit misverstanden over de vraagstelling en voor de vraagsteller continue inzicht in de voortgang van de afhandeling van zijn vraag. Met de introductie van de online TBM Service Desk toepassing helpt TBM de Beheer beheervraagstukken van onze opdrachtgevers in goede banen leiden. Overzichtelijk en vooral: voor de vraagsteller beheersbaar. De TBM Service Desk is een ticket systeem, waarbij de vraagsteller continu wordt geïnformeerd over de voortgang van de be- en afhandeling van zijn vraag. Men kan dit online volgen, ongeacht waar men op dat moment is. Beschikken over een internetverbinding is voldoende. De opdrachtgever kan via zijn persoonlijk account op de TBM Service Desk de afhandeling van zijn eigen vragen niet alleen online volgen, maar wordt desgewenst ook over elke interactie op zijn vraag per e-mail geinformeerd. |
||||||||
© copyright TBM Groep 2009 |