|
||||||||
Beheerprocessen
TBM Beheer richt zich op Business Service Management. Business Service Management of kortweg BSM geeft inzicht in de wijze waarop de ICT de business ondersteunt. Met dit inzicht kan de business sturing geven aan ICT. In feite helpt BSM de kloof tussen business en ICT te overbruggen. Het werkveld van BSM richt zich op de algehele aansturing van ICT. Daarom zijn er naast stakeholders uit de ICT juist ook stakeholders uit de business bij betrokken. Vanuit hun functie hebben al deze personen hun eigen rol en eigen behoefte aan op hun functioneren toegespitste informatie. Denk daarbij aan algemene informatievereisten voor de business, maar ook voor functioneel beheer, applicatiebeheer en technisch beheer. Door toepassing en goede inrichting van BSM worden alle betrokkenen vanuit een centraal informatiemodel voorzien van informatie die bruikbaar is voor het nemen van beslissingen. TBM Beheer werkt onder meer in het voortraject van BSM. Daarbij wordt in samenspraak met de opdrachtgever de inrichtingsvereisten geïnventariseerd én bepaald. TBM Beheer is een professionele en onafhankelijk implementatiepartner voor leveranciers van BSM oplossingen. Neem gerust contact met ons op voor een goed gesprek over de mogelijkheden van TBM Beheer voor uw organisatie. |
||||||||
Actueel |
||||||||
© copyright TBM Groep 2009 - 2024 |