|
||||||||
1e lijns IT-audit ondersteuning voor accountants TBM beschikt over een laagdrempelig platform voor accountants om snel en adequaat IT-audit of ICT gerelateerde vragen voor te kunnen leggen aan gecertificeerde IT-auditors. IT-auditor en accountant zijn twee beroepsgroepen die zich binnen hun eigen specifieke aandachtsgebieden bezig houden met het geven van (additionele) zekerheid aan het maatschappelijk verkeer over bedrijfsprocessen en de uitkomsten hiervan. De accountant spreekt zich uit over de financiele rapportage van organisaties op basis van zijn onderzoek naar de betrouwbaarheid van de administratieve organisatie en de interne beheersing (AO/IB) daarbinnen. De IT-auditor spreekt zich uit over de kwaliteit van de geautomatiseerde gegevensverwerking. Binnen de werkzaamheden van de accountant vervult de IT-auditor een ondersteunende rol. De IT-auditor spreekt zich uit over de betrouwbaarheid van de informatievoorziening en over de mate waarin de accountant hierop kan steunen in haar controleaanpak. Voor de 1e lijns IT-audit ondersteuning voor accountants krijgen klanten van de TBM Groep toegang tot de TBM Service Desk. Hiermee beschikken zij over een zeer laagdrempelige mogelijkheid om klantspecifieke IT-audit gerelateerde vragen aan gecertificeerde IT-auditors voor te leggen.
Medewerkers bij onze klanten kunnen hiertoe op verzoek een persoonlijke inlogcode op de TBM Service Desk aanvragen. Binnen de hun vervolgens verstrekte persoonlijke omgeving kunnen zij eenvoudig hun IT-audit gerelateerde vragen aan TBM AudIT medewerkers voorleggen. Een via de TBM Service Desk aan ons voorgelegde vraag wordt pro-actief gemeld bij onze medewerkers. Daardoor krijgt elke vraagsteller snel en adequaat via ditzelfde medium persoonlijk antwoord op zijn of haar vraag. Dat er een antwoord is gegeven, wordt ook nog eens via een e-mail aangereikt. Soms geeft een antwoord nog aanleiding tot aanvullende vraagstelling(en). De historie van vragen wordt tevens vastgelegd. Hierdoor krijgt de vraagsteller binnen de TBM Service Desk de beschikking over een gestructureerd overzicht van al hetgeen met zijn vragen te maken heeft. Wat zijn de KOSTEN van deze service? Het antwoord zal u plezierig verrassen! Stel ons dus die vraag en wij vullen dit voor uw specifieke situatie in. U kunt zich voorstellen, dat onze vaste klanten hier een streepje voor hebben. Deze insteek en betrokkenheid betekent uiteraard niet, dat onze dienstverlening gratis is. Vereist een vraagstelling meer diepgang of onderzoek, dan zullen wij dit de vraagsteller ook melden. Valt een vraag in deze categorie, dan geven wij de vraagsteller weliswaar een eerste reflectie via de TBM Service Desk, maar reiken wij tevens een indicatie aan van de tijdsbesteding en financiële consequenties die aan een inhoudelijk diepgaandere beantwoording hangen. Deze ’offerte’ kan de vraagsteller intern bespreekbaar maken. De vraagsteller is dus geheel vrij om al dan niet op basis van de gegeven reflectie of offerte zelf vervolgacties te initiëren. TBM AudIT denkt graag met u mee bij het invullen van uw informatiebehoeften. U wordt via deze 1e lijns IT-audit ondersteuning in ieder geval nooit onverwacht geconfronteerd met (hoge) kosten! Uw organisatie blijft zelf aan het stuur. Een geruststellend gevoel. Bevalt deze werkwijze u, kijk dan ook eens naar de mogelijkheden van onze Virtuele IT-audit afdeling. Hiermee kunt u structureel de expertise en capaciteit van uw organisatie virtueel uitbreiden, dus zonder de risico’s en vaste kosten die het hebben van eigen personeel met deze expertises nu eenmaal met zich meebrengt. Daarnaast is onze insteek heel flexibel in te regelen op de ondersteuning waar uw organisatie op enig moment tijdelijk behoefte aanheeft. Compliance afdelingen Bent u nog geen klant en bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden van onze 1e lijns IT-audit ondersteuning voor uw organisatie? Neem dan gerust contact met ons op. Wij maken graag tijd voor u vrij. |
||||||||
© copyright TBM Groep 2009 - 2024 |