|
||||||||
TBM Groep; altijd bereikbaar Heeft u een vraag? Leg het ons voor. Wij gaan graag met u in overleg of wij daarbij iets voor elkaar kunnen betekenen. Heeft u een klacht? Vertel het ons. Dan kunnen wij daar iets aan doen. De TBM Groep kent meerdere manieren om daaromtrent met ons in contact te komen. U vindt ze hier. Vragen Met de TBM Service Desk beslist de vraagsteller zelf of hij continu geïnformeerd wil worden over de voortgang van de be- en afhandeling van zijn vraag. De vraagsteller wordt desgewenst geheel geautomatiseerd over elke interactie op zijn vraag per e-mail geinformeerd. Men kan dit on-line volgen, ongeacht waar men op dat moment is. Beschikken over een internetverbinding is voldoende. De opdrachtgever kan via zijn persoonlijk account op de TBM Service Desk de afhandeling van zijn eigen vragen niet alleen on-line volgen, maar ook directief beïnvloeden. Klachten Wij zien een klacht als een ultieme kans om onze dienstverlening en/of producten verder te verbeteren of te optimaliseren. Zit u dus iets dwars? Breng het dan onder onze aandacht zodat wij uw signaal op kunnen pakken en er iets mee kunnen doen. Algemene opmerkingen Wij kunnen en zullen bij gebleken juistheid van een afgegeven signaal de alsdan toepasselijke maatregelen nemen en de aanbrenger altijd op de hoogte stellen van de genomen maatregel. De TBM Groep dankt u al bij voorbaat voor uw medewerking bij het ons attent maken op een omissie in de kwaliteit van onze dienstverlening of website. |
||||||||
Actueel |
||||||||
© copyright TBM Groep 2009 - 2024 |